Kan je ergens een "totally make over" doen? Net als wat ze op tv doen?

Ik keek naar het programma 'hotter then my mom' en zag hoe een 22 jarig meisje helemaal van nieuwe kleding, haar en alles werd gedaan zodat ze er ineens veel beter uitzag. Een vriendin van me zou dat ook graag willen (hele slechte huid, wallen etc.) is er dus ook ergens een kliniek of wat dan ook waar je dat kan laten doen? Dus zonder dat er gelijk tv aan te pas komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja dat kan.

Er zijn hele bedrijven die zich daarmee bezig houden.

Metamorfose, make-over, styling......dat soort namen.

http://www.personalshopper.nu/?gclid=CITbyY_v2KsCFY4htAod1iKJOg

http://www.depersonalshopper.nl/i_makeover.html

Zowel de complete haarbehandeling als make-up worden verzorgd door één van de topstylisten uit de 'Rob Peetoom' salon te 's-Hertogenbosch of Eindhoven. De salon in 's-Hertogenbosch is van de alom bekende topstylist 'Mari van de Ven'. Wij gaan met u winkelen naar de ultieme kledingset.

Als dat allemaal een beetje te duur is:

Je kunt je vriendin ook om te beginnen een virtuele make-over adviseren:
www.taaz.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het klinkt heel lullig, maar als je geld hebt, kun je alles. Dan is (vrijwel) alles binnen het bereik van wat jij graag zou willen. Die programma's op TV zijn gesponsoord, dus kost niks. Leverd alleen maar publiciteit op en dat zijn uiteindelijk weer verdiensten. Zo lang je geld hebt, is alles mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom is dat lullig, en wie zegt dat de betreffende persoon geen geld heeft? En als je het geld dan hebt, waar kan je dan heen?