wat is een goede foundation ofzo bij..

Een getinte / bruine niet super maar wel beetje donkere huid die ook nog donkere babyhaartje minderzichtbaar maakt ?

Toegevoegd na 2 minuten:
K heb wel een egale huid zonder puistjes ofzo en dat wil ik wel zo houden ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom foundation als je huid er al zo goed uitziet?
MissBiggie
12 jaar geleden
Psies. Die donkere haartjes kan je bleken. Ik zou zeker geen foudation gebruiken. Dan sluit je je porien af en krijg je WEL puistjes

Antwoorden (1)

Rimmel London heeft echt een hele fijne. Zelf gebruik ik die ook altijd. Ik heb wat ik hieruit opmaak zo'n beetje dezelfde huid. En het werkt gewoon goed! Succes ;)