wat is de beste crème tegen puisten?

wat is de beste crème tegen puisten voor een glad gezicht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Antwoorden (10)

Ik gebruik pure active het is gewoon een wondermiddel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Nivea 'Clean Deeper' en ben er erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je t elke ochtend en avond trouw gebruikt is clearasil echt supergoed. je kunt de scrub het beste gebruiken, maar als je ff snel moet is de lotion ook heel goed. ik ben nu de rapid action aan het proberen.

als je het niet regelmatig gebruik is clearasil nog steeds heel goed hoor, maar regelmatig gebruik werkt beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou geen clearasil Gebruiken omdat dat erg agressief is en slacht voor je huid. Maar 's ochtends en 's avonds je gezicht wassen is ook heel goed tegen puisten. Wel dan echt heel goed wassen met zeep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tandpasta helpt.Of het goed is weet ik niet, maar werkt wel.
Gewoon een puntje op je puist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst nivea wash en clean en dan met nivea jong smeren .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
benzoylperoxide, sterkte 5 bij paar puistjes en 10 bij veel en dikkere. Omdat je huid er droog van wordt moet je lanettecreme kopen en erna op je huid doen. Je komt uit op 6 euro ongeveer en het werkt perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Louis Widmer tegen de onzuivere huid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als schoonheidsspecialiste kan ik je het advies geven om in ieder geval 2x per dag te reinigen met een milde reinigingmousse en lotion zonder alcohol. Agressieve middelen als Clearasil maken het meestal alleen maar erger. Daarna een luchtige fluide voor de vette/gecombineerde huid (antibacterieel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf vrij veel last van puistjes en gebruik altijd de scrub van clearasil. het is een merk dat speciaal gericht is op jongeren die last hebben van puistjes. als je het elke dag gebruikt heb je naar een paar weken echt veel minder puisten het werkt echt heel goed. in principe zijn alle producten van clearasil heel fijn, maar de scrub en de nachtcrème vind ik zelf het fijnst