Waar is een grote keus uit jassen?

Ik zoek een goede winterjas (niet te dik), het liefst een beetje casual en een klein beetje net. Geen glinsterend jasje met een bontkraagje dus. Als het uitmaakt: ik zit in 5 vwo (dan weet je even de leeftijd en de mode een beetje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Kijk eens bij Vero Moda of Only..hebben meerdere winkels in Nederland en veel keuze. Kijk anders even op de site, via internet kun je ook bestellen. Succes! Www.veromoda.nl/ www.Only.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat hij als jongen daar gaat winkelen ;)
Je kan bij v&d kijken, of anders op internet bij zalando.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A heeft ook ieder jaar weer mooie, betaalbare jassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
H&m heeft leuke jassen! Ik had zelf een super leuke jas bij primark voor maar 30 euro!! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens bij www.wehkamp.nl heeft een erg groot aanbod en bekende merken zitten er ook tussen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn dochter van 16 heeft bij etam een leuke jas gekocht maar ook bij h & m hebben ze leuke jassen en bij v&d