Is deze mix van Polyester, katoen en Nylon jas de reparen?

Ik ben net uit mijn jas gescheurd en wil hem zo snel mogelijk laten maken
alleen ik heb geen idee of en waar dat kan. Kan het gewoon bij de normale klerenmaker? De jas is gemaakt van 53% Polyester, 36% katoen en 14% Nylon en niet op de naad uitgescheurd (zie foto). Als iemand meer weet, laat alstublieft weten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Ivana
9 jaar geleden
Nee. Dat valt wel te repareren, maar dat kost heel veel tijd en waarschijnlijk nog meer geld, omdat het hele segment wat gescheurd is er uit moet en moet worden vervangen. Dat houdt dus ook in dat de rits opnieuw moet worden geplaatst.
Ik heb de meest onmogelijke reparaties gedaan, maar hier zou ik niet aan beginnen en ik ben nog wel een prof.
paulus811
9 jaar geleden
Nou Ivana, lijkt mij een perfect antwoord. Daar gáán je puntjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, was te vergeten. Bedankt voor de reacties!

Het beste antwoord

Ik ben bang dat dat niet gaat lukken, maar neem hem gewoon mee naar een kleermaker en laat hem daar zien