Ik ben super-wit, hoe word ik bruiner?

Zelfbruiner is te duur, en dat moet je bovendien de hele tijd bijwerken. Een zonnebank is superslecht voor je huid en daar is geen plaats voor enz. Van buiten zonnen word ik eerder rood. Ik smeer me wel goed in enz en ik zon zoveel mogelijk, maar het werkt gewoon niet. En als ik al een ietsiepietsie bruin ben, gaat dat in de winter meteen weg. Is er nog een andere optie om bruin te worden? Zelfbruiner of zonnenbank is echt geen optie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.8K

Het beste antwoord

Dat gaat hem gewoon niet worden, als je geboren bent met weinig pigment blijf je je hele leven wit, tenzij je zelfbruiner smeert, maar dat wilde je niet. Ik spreek uit ervaring, zelfs na 4 tropenjaren was mijn huid niet onder de indruk. Er zit gewoon te weinig pigment voor een bruin kleurtje.

Probeer je er mee te verzoenen dat je zo bent zoals je bent. Wit wordt helemaal niet meer lelijk gevonden, dat hele bruine is al lang uit de mode.

In de winter zie je er snel een beetje ziekjes uit als je heel wit bent, maar als je dan maar energiek genoeg doet, krijgen mensen ook wel in de gaten dat je gewoon kerngezond bent.

En als je nou echt de balen hebt, kun je nog naar een beautysalon gaan en jezelf in de lak laten zetten. Er zijn echt schoonheidssalons waar ze je in de spuitcabine binnen een kwartiertje een mooi bruin tintje kunnen geven, dat een paar weken houdt. Dat zou je b.v. kunnen doen als je net van vakantie terug bent ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 stippel, heel goede gedachtengang, en uitleg waar MB2 wat me kan. eigenlijk, beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat mee kan ipv wat me kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"In de winter zie je er snel een beetje ziekjes uit als je heel wit bent" Hoezo? Lijkt me onzin.
Waarom zou wit ongezonder lijken?
Volgens mij is 't gewoon allemaal trendy flauwekul om bruiner dan je buurman te willen worden.

Andere antwoorden (3)

Als een zelfbruiner of zonnebank geen optie is, dan zijn er ook nog maar weinig opties over behalve veel buiten zijn.

Maar je natuurlijke pigment dat is aangeboren, en zal in de loop der jaren door veel buiten te zijn wel wat bruiner worden maar blank/wit zal je altijd blijven.

Zelf ben ik ook van nature erg wit, ik werd vroeger altijd al eerst rood en daarna weer wit. Of eindelijk bruin ( ietsjes ) maar na 2 dagen was het alweer weg..En nu interesseert het me gewoon niet meer. Ik ben gewoon mooi wit, en mooi wit is niet lelijk ( kijk maar naar bijv. nicole kidman...voor al die botox ellende dan )

Daarnaast als je weinig bruint, je altijd goed insmeert in de zomer als je buiten bent ( dat doe ik zeker omdat ik anders gauw verbrand ) dan heb je ook veel minder snel last van rimpels later. Das weer een voordeel.

Zelf wordt er nog weleens aan me gevraagd of ik niet ziek ben ( neehee! ik ben gewoon niet zo bruin ) , maar een beetje make-up ( blush op je wangen ) doet al wonderen.

Wees trots op wie je bent het onderscheid je van de rest!! ( en in japan/china willen ze allemaal zo zijn )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o, tsja, tegenwoordig heten veel meisjes mercedes dus dat kon ik niet weten. en mijn broertjes hebben allen dezelfde huidskleur, hun interesseert het ook geen ene reet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu volwassen net als ik, vroeger ooit een keer net zo oud als jij nu :-)
Een 8 daagse reis naar turkije of dubai, 40 graden en smeer babyolie in:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan eens naar de zee gaan wat zonnecreme opdoen en wat zonnebaden vergeet je rug niet