Waar verkopen ze stoere maar toch goedkope broeken voor een 16 jarige?

Ik zoek eigenlijk broeken rond de 20 30 40 euro die er wel een beetje stoer uitzien. Ik heb het over spijkerbroeken. Snapt iemand mijn vraag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je duizenden antwoorden op krijgen. Bij de Wibra verkopen ze ook leuke broeken
voor weinig geld. En anders in de Dumpshop: heel stoer. En verder wil ik wel alle spijkerbroekenwinkels
van Nederland gaan opsommen.......

Antwoorden (8)

bij Coolcat en de Primark
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coolcat, inderdaad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hebben we hier in de buurt volgens mij niet, jammer!
Bij h&m. Leuk en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C&A heeft ook leuke broeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn neefje (15) vind ze zelfs bij Bertus ten Hoor. Het staat hem hartstikke goed!
Hij is de populairste jongen van de klas en alle meisjes zijn gek op hem. Denkt ie...zeg ik altijd, anders gaat hij naast zijn schoenen lopen (als hij dat al niet doet haha...)
Kleine casanova is het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Men at work heeft vaak leuke aanbiedingen. Jeans centre. Ik weet niet waar je woon en of die zaken er bij jouw in de buurt zijn. Anders kan je ook op h&m online bekijken wat ze daar hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De new yorker heeft altijd mooie broeken onder de €50 probeer het daar :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jack & Jones
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de WE hebben ze ook leuke stoere niet al te dure jongens / herenbroeken.