Hoe moet ik m'n haar goed verzorgen voor het slapen gaan?

Hey!
Ik borstel m'n haar elke vond voor het slapen gaan, en doe het dan in een knotje.
Maar als ik 's morgens opsta en het knotje er uit haal, dan is het veel te gekruld.
Mijn haar is van nature lang met een beetje slag erin.
En ik heb laagjes.
Hoe hou ik het 's morgens gewoon net zoals m'n natuurlijke haar?

Toegevoegd na 37 seconden:
Beetjee mislukte foto..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Om te beginnen geen knotjes in doen.Dat kan er voor zorgen dat je haar wortels waar het knotje het strakst zit beschadigd raken er er een plek ontstaat waar het haar heel dun wordt door uitval.Is geen onzin ik heb het zelf gezien bij iemand die jaren het haar in een knot deed.Laat het lekker zo als het is ,anders krijg je er later een grote zorg bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Geen knotje maar vóór het slapen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit snap ik ff niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon haar los als je slaapt.
Het beste is los. Of 2 niet strak gevlochten vlechten.
Anders heb je nog meer krul.
Ik slaap met haar in vlecht en smorgens kan ik dan bijna krulloos doorkammen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het vaak al beter als ik een strakke, lage paardenstaart in mn haar doe.
Of een niet al te strakke vlecht wil ook nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon kamen wat spray er in en in een staart en wil je krullen dan in een vlecht een knot is een beetje ongezond voor je haar omdat je het dubbelvouwt suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een knotje krult jouw haar. Dat is toch logisch?
Het zit toch opgekruld in dat knotje?

Ik zou gewoon een paardestaart doen, dan kan het haar, als je in je slaap beweegt, gewoon meebewegen.
Wel voor de nacht dan een brede, losse elastiek gebruiken en niet te strak doen.