Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je goede, niet te dure, groene foundation kopen?

Ik heb nogal de neiging om snel rood te worden. Dus 's ochtends doe ik als eerst een laagje met zo'n groene stift op mijn gezicht. Alleen begint dat een beetje te 'kruimelen' op mijn gezicht, als ik er een laagje gewone foundation overheen doe.
Dus een goede groene foundation: die goed dekt en blijft zitten als je er nog normale foundation overheen doet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht je foundation op zijn ,gebruik heel dun wat groene oog schaduw gaat soms ook prima !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Clinique heeft daar een speciale poeder voor, en ook een aparte huidverzorgingslijn met een groene make'up primer.
Ook kun je de primer van Fusion gebruiken; bevat meer werkstoffen en is daarom wat kostbaarder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een primer is een ideale basis voor foundation, veel beter als een extra laag make'up in de vorm van concealer of foundation!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan je dat kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Douglas! Ga maar es kijken, misschien hebben ze ook nog wel wat anders. Succes he!

Andere antwoorden (6)

dat groene is camouflage, rood + groen = bruin.. dus zo maak je rode vlekjes neutraler..

bij de etos/da/kruidvat kan je ze vinden, meestal met ongeveer dezelfde prijzen..

p.s. best erg dat ik als man zijnde dit uit kan leggen...

Toegevoegd na 2 minuten:
volgens mijn vriendin heet dat concealer, en zij heeft die van catrice, hij kost rond de 3 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groene concealer van catrice is heel fijn en werkt goed. Ook niet duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De groene stift is echt bedoeld voor kleine vlekjes zoals onder je ogen en niet om over je gezicht te gaan. Als het gaat kruimelen dan betekent het dat je teveel hebt gebruikt. Vooral bij goedkopere make-up is dat vaak het geval. Wat ik jou aanraad is om foundation te kopen van Vichy Dermablend het is speciaal voor rode plekjes in het gezicht en blijft lang zitten. De prijs is rond de €20. Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij DA gewoon eigen merk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op bybeautygloss.nl, daar heb je een vrij grote pot volgens mij voor (ik dacht) 9 eu. Maar hij is zoals ik al zei groot, dus je doet er lang mee en in verhouding is het dus niet duur(:
Ik zie btw dat hij er nu niet in staat, maar hij wordt als het goed is weer aangevuld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding