hoe lak ik mijn rechterhand als ik rechts ben?

ik ben rechts en altijd als ik mijn rechterhand lak (mijn nagels dan natuurlijk XD) gaat er wel eens mis. misschien een kwestie van oefenen maar weten jullie misschien een handig trucje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.5K

Antwoorden (4)

Zorg dat je elleboog stevig op een tafel staat zodat ie niet trilt. Lak heel langzaam, opdat je niet opeens helemaal naar links of rechts schiet. Plaats het kwastje een mm boven je nagelriem en lak je nagel in een streep. Plaats het kwastje nogmaals op dezelfde plek, trek hem meteen naar links en trek nog een streep. Dat ook nog naar rechts.
En vooral, oefening baart kunst!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een correctie stift en dan kan je knoeien wat je wilt en daarna gewoon de foutjes weghalen weer :) Het is een kwestie van veel oefenen en dan krijg je vanzelf een vaste hand. probeer ook eerst met je linkerhand te lakken inplaats van automatisch met je 'goede' hand. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan ook maar zo'n stift is nagellak remover dus vandaar het werkt best prettig ":P
Leg je rechterhand plat op tafel.
Zet je linkerhand voor je rechterhand op tafel op de zijkant, alsof je je vuist op tafel zet. Dan staat je hand stevig en trilt niet (zo).
Houd het kwastje in de linkerhand en lak een voor een je nagels.
Voor het lakken van je duim moet je je rechterhand ook op de zijkant zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin met het lakken van de nagels aan je rechterhand. Door oefenen gaat het steeds beter. je hebt ook stiften met nagellak remover, daarmee kun je alles wat er naast is goed weg halen. Als je je nagels lakt probeer dan per nagel niet meer dan 3x eroverheen te gaan met het kwastje, dan krijg je mooie gelijke nagels ;D
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!