Waar kan je avondjurk vergroten in den haag?

Ik heb vorige week een avondjurk gekocht dat ik op 9 okt. Aan ga doen maar het probleem is dat ong 10cm van de rits niet dicht gaat (klein) ik had geen andere keuze dus heb ik 'm toch gekocht in de hoop dat ik het ergens kan vergroten of iets anders wat er aan gedaan kan worden. Waar kan ik mijn jurk in DEN HAAG laten maken?

(op de foto kan je de ritssluiting zien en vanaf waar die niet meer dicht kan )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

ook in den haag heb je ongetwijfeld de gouden schaar, diamanten schaar enz.
deze veelal turkse kleermakers leveren vaak prima werk voor redelijke prijzen.