Hoe maak je een armbandje vast met 1 paar handen?

Ik wil graag een armbandje om, maar aangezien er niemand is om hem vast te maken wil ik graag tips om dit voor elkaar te krijgen. Het sluitinkje (ik weet niet of je dit zo schrijft) is ongeveer hetzelfde als die hieronder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Plak het eindje met het oogje met een pleister op je pols, (oogje vrijhouden) je kunt dan met 1 hand de sluiting aan het oogje bevestigen. Als hij vast zit kun je de pleister weghalen.

Kwestie van oefenen. Zorgen dat je met je goede hand het haakje vast hebt. En dan goed mikken in het oogje. Moeilijk uit te leggen,maar zeker niet onmogelijk.

je kan je arm (waar je het armbandje dan al half om heen hebt) tegen je buik aan houden, dan pak je het andere uiteinden en probeer je hem vast te maken. ik hoop dat je deze uitleg snapt! veel succes ermee

Armbandje tussen een muur en je arm geklemd houden. Even oefenen, maar dan gaat het prima (doet het zelf al jaren)

Ik ben rechts ( kan zijn dat jij links bent )maar dan moet je de uitleg maar effe omdraaien. Ik pak het armbandje met mijn rechter hand vast bij het slotje en knijp het slotje ook al meteen open, dan leg ik hem op mijn been,leg mijn pols zo dicht mogelijk richting het oogje, dan heb je de meeste speling om het slotje naar het oogje te brengen, en dan klem je het slotje in het oogje. Toegevoegd na 2 minuten: Maar dan heb je het armbandje dus wel links aan, als je hem aan de andere kant wilt hebben en je bent rechts, dan doe je het andersom, is alleen wat moeilijker, het zelfde geld als je links bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100