Hoe een krultang gebruiken wanneer je krullend haar hebt?

Ik heb zelf veel krullen (kleine krulletjes). Maar soms heb ik even zin om mijn haar anders te doen en van die grote krullen in mijn haar te hebben. Wat is dan het beste manier om dit te doen? Gewoon meteen met een krultang bezig gaan of eerst stijlen en dan met de krultang?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.6K

Antwoorden (3)

Daar moet je wel voorzichtig in handelen maar hier het advies: 1. Doe eerst een soort haar masker in wat je haar beschermt, de producte kan je het best bij de blackhair kapper kopen. 2. Kam het goed uit. 3. Phunen niet al te dicht op het haar! 4. Stylen met een styltang. 5. Dan weer phuenen. 6 vervolgens weer met de styltang. 7 pak de krultang. 8. De laatste stap, glans spray! Als je haar met water in aanraking komt, gaat je haar weer terug naar en normaal, verzorg die dag je haar echt goed, je haar is dan namelijk beschadigd en moet herstellen, doe dit niet te vaak. Ik wens je heel veel plezier

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, je kan ook als je bij de blackhair kapper bent, nog om wat extra advies vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin eerst maar makkelijk !! Je deelt een niet te dikke pluk af .dan de warme krul tang slippend er langs ,evt enige malen ,en mogelijk nog nog eenx kammen en de zelfde passé nog een x gebruik evt een goede crème behandeling of masker ,en spoel die NIET heel goed uit ,indien je haar dik en of (heel)weerbarstig is ,passé voor passé werk je het hele hoofd af . Ja je kan het ook eerst steilen als het teveel krult ,soms kan je met steil tang ook krul maken door de tang te roteren (draaien) succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. doe een beschermende antipluis lotion in je haar.
2. Stijl je haar met een combi tang
3. krul met diezelfde tang.

en tadaa