Hoe vind ik een goede schoonheidsspecialist bij mij in de buurt?

Ik wil een keer langs de schoonheidspecialist maar ik heb geen idee hoe ik die kan vinden hier.. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij jouw in de buurt? Ik ga direct zoeken joh! Duidelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?? Als je alleen maar commentaar kan geven hou je opmerking dan voor je!! Ik stel een normale vraag en geen commentaar van een ander

Het beste antwoord

Voor een goede schoonheidssalon raad ik inderdaad, zoals Crea ook al zegt, aan om op het ANBOS logo te letten. kijk even op deze site. http://www.anbos.nl/pages/4/hidden/Ledenzoeker.html

En anders kan je altijd in de Gouden gids kijken, je kunt ook in je omgeving vragen wie er ervaring heeft met een schoonheidsspecialiste en wie zij eventueel aanraden. Er zijn er genoeg in Nederland alleen je moet er één vinden waar jij je op je gemakt bij voelt en waar je vaker zou willen gaan, het blijft toch iets intiems en het is erg fijn als je een vaste schoonheidsspecialiste hebt die ook jou huid helemaal kent.
Bij de grotere instituten kan het ook voorkomen dat je door stagiares behandeld zult worden, mocht je dit liever niet willen kan je dat altijd aangeven bij je eerste bezoek/afpsraak.

heel veel succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het beste kun je het horen van..., maar ook het ANBOS logo zegt wel iets, dan is ze aangesloten bij de vakverenigeng, ook kun je rustig vragen naar diploma's en certificaten en wanneer deze behaald zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er een aantal bij jouw in de buurt googlen en hier op goeie vraag vragen of iemand met die betreffende salon ervaring heeft.Werkt erg goed op die manier kan ik je verzekeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah maar ik mag niet naar een mening vragen want dan wordt de vraag weer verwijdert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je vraag dan goed formuleren,dus niet vragen wat iemand van die schoonheidsspecialiste vind maar vragen of iemand die salon kent.dat is geen mening en de rest vraag je in een pv bericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah goeie tip dankje ;)