Een correctie bodystocking kruipt niet omhoog. Ideaal voor onder strakke kleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

"Slank makende tailleslips"
te koop bij lingeriezaken.

Ook bij de Hema hebben ze zoiets.
Van heel ouderwets en strak en stijf
tot zachter en naadloos modern.

Het heet ook wel pantybroekje, pantyslip oftewel shapewear.
Vroeger noemden wij dat een step-in: corrigeert de taille, heupen, buik en geeft de billen een strak uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via onderstaande links kun je een corset kopen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Bij de Hema hebben ze figuurcorrigerende hemdjes die heel fijn zijn en werken. Ook de Miss etam verkoopt ze. Tip: neem 1 maatje kleiner, dan zit het nog iets strakker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hij zit dan wel strakker maar ook niet fijn en gaat het jeuken omdat hij te strak zit.. Dat zou niemand willen.. Toch?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk wel! wie mooi wilt zijn...
bij de wehkamp en otto kun je ze bestellen, bestel verschillende maten, dan kun je terugsturen wat je niet wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.secretsinlace.com de enige echte geen troep van de hema ...merk Rago!