Hoe zorg ik ervoor dat mijn gekrulde wimpers blijven zitten en niet uitzakken?

Ik krul mn wimpers, doe mascara op en krul ze nogmaals. Mijn wimpers zijn dan moooi gekruld, maar na een paar uur zijn ze alweer uitgezakt en kan ik weer met de krultang aan de slag. Hoe zorg ik ervoor dat ze mooi gekruld blijven de hele dag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (4)

de krultang kun je beter niet gebruiken als je al mascara op hebt, je kunt dan je vinger horizontaal onder je wimper leggen met je oog open en dan knipperen, dit kun je ook tussendoor een paar keer doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb net toevallig een vraag beantwoord over wimperpermanent en heb daar het het eea over gevonden.
Daar zou je ook aan kunnen denken.
Je kunt dit door diverse schoonheidsspecialisten laten doen.
Het blijft ongeveer 4 tot 6 weken zitten en het kost rond de 25-35 euro.
Er worden dan rolletjes gebruikt afhankelijk van de lengte van je wimpers en daarbij wordt een speciale vloeistof gebruikt om de krul lange tijd te behouden.
Dit zou een uitkomst kunnen zijn tegen 'uitgezakte' wimpers die niet blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook je wimperkruller een verwarmen met een föhn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik trek altijd mijn ooglid naar buiten (net alsof je spleetogen maakt) en doe dan mijn mascara op. Dan hoef je geen krultang te gebruiken, dit is dus minder schadelijk voor je wimpers.
Verder spuit ik na het opmaken altijd een klein beetje haarlak over mijn ogen. Doe dit wel van een afstandje, en gebruik haarlak die niet plakt. Dan blijft je make up beter zitten, dus misschien werkt dit ook wel voor je gekrulde wimpers!