weet iemand als je je haar stijld en ga fietsen dat het niet ga krullen.....weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je eens op je spelling letten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij kan er wel wat aan doen door gewoon Nederlandse les te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan er niks aan want ik heb dyslectie!!! en ik stel geen vraag over mijn nederlands!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus laten we het gewoon bij het onderwerp houden (:
Het stijl houden van haar haar.

Het beste antwoord

Heb je al hairspray geprobeerd?
Daarnaast kan je het ook met een beschermende spray sprayen, dat is én beter voor je haar én daardoor blijft het beter zitten.
Als dit ook niet werkt (nou wordt het wel steeds slechter voor je haar) kan je het ook föhnen en borstelen tegelijk (het stijlen en beschermende producten gebruiken vermindert het pluis-effect, als je daar al last van hebt).
En wat je eventueel ook zou kunnen doen is je haar op de fiets vastmaken (staartje/knot) en het op de bestemming uit doen.
Maar om met helemaal stijl haar (niet natuurlijk) ergens naartoe te fietsen en om dan na het fietsen nog steeds zulk stijl haar te hebben is erg lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het uitgeprobeerd en dit was de beste oplossing
dankje wel.

Andere antwoorden (2)

ik doe het dan meestal in een hele losse staart tijdes het fietsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe je haar op een staart of op zo'n combinatie van staart knotje. dus je haar dubbel in het stiekje.