Ik krijg mijn foundation nooit mooi aangebracht, ik heb verschillende geprobeerd maar zonder enig resultaat. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

gebruik je lopend bruinsel of in poedervorm, ik vind dat poedervorm veel egaler is hoor, dan zit je zo niet te kliederen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ten eerste is de goede kleur belangrijk, neem hem 1 tint lichter dan je eigen huidskleur, het beste breng je hem aan met je vingers, zet een paar stippen op je gezicht en werk deze uit, niet te veel gebruiken, doe dit ook in je hals en decollete, voor een wat natuurlijker effect kun je hem afpoederen met een bronzing powder. succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg altijd een mooi glad resultaat door eerst tipjes foundation op mijn gezicht/hals aan te brengen en het dan met een licht vochtig (niet nat) plat sponsje, iets deppend, uit te smeren. Door met een grote kwast wat transparente poeder ( kwast even uitblazen) eroverheen op te brengen, wordt de teint mooi mat.
amc
12 jaar geleden
Begin in iedergeval met een schoon gezicht en breng eerst een goede niet vette creme aan, even laten intrekken en je zult zien dat je foundation veel makkelijker smeert en egaler op je huid komt.
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor soort foundations gebruik je normaal? Een vloeibare of in in een mouse-vorm? Ik zou eens een mouse proberen in inderdaad, 1 teint lichter dan je eigen huidskleur. werk alleen de plekken bij waar je het nodig hebt (onder je ogen, en eventueel een puistje oid) ik zou niet je hele gezicht met foundation bedekken want dan krijg je sowieso een niet erg mooi resultaat. Daarna kun je eventueel nog een poeder aanbrengen met een grote zachte kwast, deze ook vooral niet te donker.. en niet te veel! want dan loop je rond met een poederwolkje om je hoofd. daarna nog eventueel een blush op je wangen voor een leuk accent. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, zijn die sproetjes niet een van de zeven schoonheden? Ik vind ze juist heel erg leuk staan! Echt waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb t even opgezocht. Sproetjes horen bij de zeven schoonheden!
ik mix (vloeibare) foundation meestal met een beetje dagcreme, dan kan je het wat makkelijker aanbrengen en is ziet het er ook natuurlijker uit