Hoe kan je je wangen afslanken?

Ik heb hele bolle wangen... Hoe kan ik ze iets dunner krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Modellen zuigen hun wangen naar binnen... maar dat is alleen voor een fotoshoot of catwalk run.
Zijn je wangen niet gewoon een leuk, mooi en uniek onderdeel van jou? Iets om trots op te zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm nee, de rest van mijn lichaam is niet "bol" ik heb een normale gewicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind bolle wangen leuk. Beter dan de ik-heb-anorexia-wangen van het gemiddelde model.

Het beste antwoord

Om ze een beetje te camoufleren neem je een rouge die iets donkerder is dan je huid.
Zuig je wangen naar binnen, en op de plek waar je wangen naar binnen vallen breng je de rouge aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx!

Andere antwoorden (5)

Uhm... Je lach spieren trainen...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wat jonger bent ( laten we zeggen tussen 0 en 20)
dan is het gewoon 'kindervet' naarmate je ouder wordt zal dat minder worden.

misschien heb je een wat bolvormig hoofdvorm waardoor het erger lijkt? In iedergeval niet mee zitten :)

ps. als je wat dikker bent, moet je gwn afvallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt heel flink overgewicht hebt dan zal je als je afvalt ook een wat minder bol gezicht krijgen.

Echter ik vermoed dat je een gezond gewicht hebt en je die wangen zelf bol vind......maar das gewoon je mooie gezichtje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat zelf ook maar ik heb gewoon een babyface,
ik heb er ook geen problemen mee want het is heel schattig (zegt idereen dan)
Maar als het is omdat je steviger bent,moet je gewoon afvallen maar als je een babyface hebt dan gaat het weg namater je ouder word ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens naar een goede schoonheidsspecialiste of visagiste , die kan je leren hoe je ze visueel slanker kan doen lijken.