wat is een goede vloeibare eyeliner?

ik zoek dus een vloeibare eyeliner die niet te duur is maar wel heel goed is [niet te dikke strepen]. als je me kan helpen, zet een reactie & dankjewel voor je hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ik heb er zelf gewoon eentje van miss sporty. Die is niet duur, dun en goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik ook! +
Bij de bodyshop heb je hele goede
Ik gebruik het zelf niet maar mijn dochter wel en ze is er heel tevreden over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik die van het hemamerk. niet duur, erg fijn in gebruik en maakt geen dikke strepen. ik krijg vaak te horen dat de lijntjes zo recht zijn, terwijl ik niet handvast ben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hierboven heeft helemaal gelijk.
Misschien lykt het Hema merk niet goed.
Maar ik vind het super makeup (:

x