Hoe krijg je een knoop (cq dreadlock) van ong 5 x 10 cm uit je lange haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (3)

Je haar wassen. Door het haarvet is de dreadlock ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag luid: hoe op te lossen!!! en met alleen wassen had ik deze vraag niet hoeven te stellen?!!!
Als hij echt heel erg in de knoop zit kan het helpen om voor het wassen je klit/dreadlock, voor het wassen, in te smeren met antiklit.
Lekker veel en goed door de klit wrijven.
Een minuut of tien laten intrekken en dan voorzichtig met je handen het meeste ontwarren.

Daarna je haar wassen en nogmaals na behandelen met antiklit, wat je nu wel direct uitspoelt. ;)

Het is even wat werk, maar het resultaat is echt verbluffend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn dreads (!) die ik ruim een jaar had kunnen uitkammen met paarden-antiklit, te koop bij paardenspeciaalzaken. Een wondermiddel voor als al het andere niet werkt, dat moet met jouw knoop zeker lukken. Ander met haarsilk goed insmeren en met een puntkam onderin beginnen en langzaam naar boven werken.