Elke keer als ik mijn haar ga verven zit er een nabehandeling bij, een soort conditioner. Is zoiets ook los verkrijgbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

je kunt daarvoor een 3 minuten masker nemen voor gekleurd haar, van andrelon bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die nabehandeling is eigenlijk een soort conditioner of een haarmasker. Je kunt dit bij elke drogist wel kopen een conditioner zit meestal in een fles en haarmasker in een potje of iets dergelijks. (neem wel een conditioner of haarmasker voor geverfd haar)

Groetjes en succes nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn heel intensieve conditioners. ik spaarde altijd de nabehandeling van de L'oreal haarkleuringen omdt die als enige perfect waren voor mijn toendertijd nogal kapotgepermanente haar.
inmiddels heb ik iets gevonden wat zéker vergelijkbaar goed is:
L 'oreal Elvive Nutrigloss glans masker (in een roze pot).
ik weet eigenlijk niets beters!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een kapperswinkel hebben ze dit los.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vast wel bij de kapper ja!