Waar kan ik zulke dikke plastics armbanden kopen ? zie afbeeldingen!

ZZe zijn wel dik en in veel kleuren en opdrkken te verkrijgen Bij voorbaat dank ! onderstaande afbeeldingen te vaag hier nog 1 http://weheartit.com/entry/14153457

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Die kun je voor 1,50 bij de netorama uit een machine kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje
Bij de big bazaar -in Purmerend heb je ze zeker weten- kan je ze voor €0,59 cent kopen. Met allerlei verschillende dingen erop met bijv. I love you. Find me on Facebook. En nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof ik bij bruna