Waar koop ik een supergoedkope nepgouden ring met nepdiamanten voor jongens

Een kleine, ik heb dunne vingers ( ben 12 ) een nepgouden ring ( zo goedkoop mogelijk ) die echt lijkt, met het liefst nepdiamanten erop die ook echt lijken. Echt zo goedkoop mogelijk, 20 euro vind ik al veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

kijkshop, en ipv diamant zirkonia erop, is hetzelfde alleen 100x zo goedkoop ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bijou Brigitte.
Zit in elke grote stad (in heel Europa), heel goedkoop, veel maar beslist géén goud of diamant wat er blinkt, en uitsluitend in kleine maatjes (tot maximaal mijn - beslist niet extreem dikke - pink).
Perfect voor jonge meisjes die stapeldol zijn op glimmende sieraden maar niet zo'n hele dikke portemonnee hebben. Mijn dochters krijg ik er altijd bijna niet weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en ??? Ik geloof niet dat er speciale mannenbijouterie-winkels zijn. Of wel ? Veel schmuck is gewoon unisex, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller bedoelt voor jongens, niet meisjes. -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat maakt toch niet uit, dat ik toevallig dochters heb en meisjes gek zijn op goedkope schmuck ? Dat betekent toch niet dat jongens er geen ring mogen kopen ?
Waar zijn jullie antwoorden met betere adresjes ?????
Zijn er bij jou in de buurt winkels van Xenos of Action? dat zijn de winkels waar je eens zou kunnen kijken.
12 jaar geleden
Kijk eens bij winkels voor feestartikelen. Hier bijvoorbeeld:
http://www.partycomfeestartikelen.nl/epages/61847596.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61847596/Products/25282

Toegevoegd na 1 minuut:
of hier:
http://www.fopshop.nl/a-15790-Pooier-ring-assorti-modellen-en-maten-goudkleur
bamibal
12 jaar geleden
Op een braderie staan vaak van die stands met een hoop nep goud en bling bling :-P.
En kost bijna niets.
Laat je niet opichten stel ze vragen 15 euro,
Maak dan ff een babbeltje en zeg dat je het voot 10 mee neemt, vaak zeggen ze dan 12,50.