Hoe volg je de mode? Is daar een site voor?

Je hebt altijd mensen die het erover hebben wat in de mode is. Hoe weet je dat nou? Wanneer is bijvoorbeeld de kleur zwart in de mode? Is er niet gewoon een site waar je alles kunt volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kan bijvoorbeeld kijken in tijdschriften, bijvoorbeeld de Elle. Maar waarom zou je de mode willen/moeten volgen? Trek lekker aan wat je zelf leuk vind, boeien of het in de mode is of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kunt op sites kijken wat nu verkocht wordt. Zoals bv welikefashion.nl staat van alles wel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor heren de Men's Health of de FHM. Je kunt ook de catwalkshows online bekijken of de Italiaanse Vogue.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm ik volg zelf nooit een site ofzo. Ik winkel best wel vaak en dan zie je dat zoals nu de sleehakken erg veel. En ook de blazer en boyfriend/baggy jeans. Ik koop meestal van alles wat en geef er een eigen draai aan. Mode is een richtlijn maar draai waar jij jezelf lekker bij voelt :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel draag en niet draai
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diverse forums waar over mode wordt gesproken.
Maar waarom kijk je niet gewoon op de site van Wehkamp Otto Neckerman of een ander warenhuis.
Daar kun je veel informatie vandaan halen.
En stel zelf eens een vraag op zo`n forum dan krijg je van alle kanten informatie toegespeeld .
Succes.
12 jaar geleden
Dit is mijn favo! :D

http://www.trendystyle.net/

Enjoy!
Btw: typ: mode trends 2011 in bij Google en je krijgt sites om uit te kiezen ;)
Sla er dan 1 op in je bladwijzers/favorieten en je bent met 1 klik klaar voor de mode ;)

Veel modieuze wijsheden gegunt! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch veel leuker gewoon jezelf te zijn! en niet om met al die mode-poppetjes mee te lopen?
maarja, loop een willekeurige winkel in.. h&m, vero moda, Sting, of wat dan ook... Alleen maar dingen wat nu in de mode is!