Heeft iemand ervaring met wimpers laten krullen bij een schoonheidsspecialiste?

Ik woon in de buurt van Groningen en zoek eigenlijk een goede, en niet al te dure, schoonheidsspecialiste in Groningen die wimpers krult en verft. Ik weet alleen niet hoe duur het is, of het werkt, hoe lang het blijft zitten en of het slecht is voor je wimpers... Mijn wimpers willen echt niet krullen met mascara en als ik het met zo'n tang probeer dan blijft dat ook maar 2 seconden zitten dus ik ben zo'n beetje ten einde raad... :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

Hey! Je moet naar Body Colour (http://www.bodycolour.nl/index.php?menu_id=4&page_id=16) gaan! Ik laat het af en toe daar doen, wimperpermanent en verven, is iets van 30 euro, werkt heel goed! Zelf maak ik mijn wimperkruller warm met de föhn dan vind ik de krul mooier.. maar dat is alleen als de permanent is uitgewerkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zit er geen opleiding voor schoonheidsspecialistes bij jou in de buurt, daar kun je wimpers voor een klein prijsje laten verven, krullen kan alleen met een tang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel een goed idee, maar ik heb zelf geen flauw idee. Weet je misschien ook hoe ik daarachter kom? Staat dat op internet of mept ik het anders proberen?.. Is dat denk je wel veilig? Niet dat een of andere nieuweling mijn wimpers verpest...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wimpers verven is niet zo moeilijk, op zo'n school worden de cursisten goed in de gaten gehouden, dus je hoeft niet bang te zijn dat het mis gaat. Die scholen staan op internet, ik ben niet bekend in Groningen, maar daar zal er ook wel 1 zijn, je kunt zoeken op de site van de ANBOS.
Wimpers verven heb ik ervaring mee!
Dit bleef bij mij echt niet lang zitten, hooguit 2 weken, maar misschien dat het bij jou langer blijft zitten?!
Het is niet duur, wimpers verven, de meeste schoonheidsspecialisten of kapsters doen het tussen de 7 en 15 euro.

Wimpers krullen heb je nog een manier voor om het thuis te doen.
Het ziet eruit als een soort neushaar trimmertje, maar dan iets breder en het heeft een halfronde vorm, net als je wimpers, deze geeft warmte af, en is natuurlijk niet te heet, want hij is gemaakt voor je wimpers.
Deze gebruik je zoals je een mascara normaal langs je wimpers haalt, en door de warmte krullen je wimpers.
Hetzelfde idee als een gewone krultang voor je haar!
En dit werkt prima!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je wimpers tegenwoordig laten permanenten.
Er wordt dan een speciale vloeistof gebruikt tijdens het inrollen die ervoor zorgt dat de krul ongeveer 4-6 weken houdt.
Afhankelijk van de lengte van je eigen wimpers wordt er dus een rolletje gebruikt om de krul er in te zetten.
De prijzen zijn gemiddeld rond de 25 a 35 euro.
Ik heb dit even gegoogled en kwam er best veel info over tegen.
In Groningen kan je dit laten doen bij www.salonhanneke.nl
Bij deze salon kost een wimperpermanent 23 euro en het verven van wimpers 10 euro.
(zie bij extra's op de site)