Wat is de beste mascara voor meer volume?

Ik heb vanzelf lange wimpers...dus ik wil gewoon wat meer volume, krul en dat ze niet aan elkaar geplakt zijn maar mooi gespreid en verdeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (9)

gewoon goedkope waterproof van de HEMA werkt prima hoor :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik eerst een krultang gebruiken als er nog geen mascara op zit.
En daarna ´´volume express´´ van Maybelline dik aanbrengen!

Ik gebruik zelf de mascara van Essence, de roze, die kost 2,50 euro, en daar krijg ik altijd het false lash effect van, ik heb namelijk ook hele lange wimpers van mezelf.
Alleen met die mascara heb je geduld nodig, want die klontert wel snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de mascara van essence (kruidvat) zwart met zilveren dop.
Ik vind hem persoonlijk erg fijn, en gelukkig ook niet duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk he, al die reclames met de mooiste lange krullende perfecte (kunst!)wimpers die je ooit gezien hebt?
Om gek van te worden, want dat lukt nooit....

Wanneer je lange wimpers hebt kan je ze krullen met een speciale krultang voor wimpers. Het kost wel wat moeite om het goed te doen, maar oefening baart kunst.
Je kunt zo'n tang al voor een paar euro bij de Hema of het Kruidvat krijgen.

Wanneer je de krul erin hebt, doe je de mascara erop. Voor een voller effect breng je de mascara direct vanaf de aanzet van de wimpers aan. Wanneer de mascara goed droog is (anders krijg je klonters en plakwimpers), herhaal je dit een 2e keer. Het merk maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Het is net wat je zelf prettig vind.

Zorg ook dat de mascara niet te oud wordt. Wanneer je hem al langer gebruikt, brengt hij een steeds dunner laagje op je wimpers aan en gaat hij klonteren omdat de mascara zelf te dik wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd..
En het beste is toch extra sumptious ( ofzoiets) van estee lauder + de primer. Het kost wel €25 maar is het geld echt waard
Klontert en plakt niet. En geeft een mooie krul. Heeft een normaal borsteltje.
En het belangrijkste, geen panda ogen na een halve dag dragen....!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, er zijn ZO veel mascara's met ZO veel verschillende borsteltjes, de een schijnt nog beter te zijn dan de ander maar het maakt eigenlijk heel weinig uit.
je kan natuurlijk persoonlijke voorkeur hebben welke fijner is maar er is er niet een bij waarvan ik zeg dat het nou echt 'zo veel beter resultaat levert' helaas!

ik zou niet voor de borsteltjes gaan van plastic, je weet vast wel welke ik bedoel, daarmee kun je je wimpers wel mooi uit elkaar halen als ze aan elkaar zitten maar voor mascara opdoen is het geen aanrader.

zelf heb ik meestal maybeline, de paarse ervan, werkt echt heerlijk! aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet factor 5 gebruiken die is echt de beste ga maar eens naar kruidvat/hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo wat een geluk dat jij lange wimpers hebt!
Lange wimpers zijn namelijk amper te creeren met een mascara, volume wel! Dan moet je kijken naar de vorm van het borsteltje.

Deze werkt echt super goed bij mij..
http://www.maybelline.nl/producten/Ogen/MASCARA/Volum_Express_Cat_Eyes.aspx

Ik heb een paar foto's van mezelf toegevoegd, zodat je kan kijken of dat het juiste effect is wat je wilt bereiken.
Ik neem alleen nooit echt foto's speciaal voor m'n ogen die ene was toevallig mislukt haha, dus ik hoop dat er wat aan hebt! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Lash Accelerator van RimmelLonden. Deze geeft meer volume en als je deze 30 dagen achter elkaar draagt blijven je wimpers 117% langer...
Het enige nadeel is dat hij wel snel smelt in de zon.