1 dag verf van blond naar bruin HELP!

ik ben een meisje van 14 en heb normaal blond haar. nu wil ik graag mijn haar bruin verven maar weet ik niet of het mij staat dus dacht ik: ik heb ergens gehoord dat je van die 1 dag verf ofzo kan kopen. maar ik weet niet of het dan echt 1 dag erin blijft, en wanneer echt al het bruine uit mijn haar is!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (5)

Van blond naar bruin is een grote stap. Ik ken geen verf voor één dag. Maar op internet kun je je eigen foto uploaden en dan verschillende kapsels en kleuren uitproberen. Erg leuk om te doen en dan kun je zien hoe het je staat!!
Veel plezier:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blond haar is erg poreus, daarom is het niet verstandig om er kleur in te doen, die je er weer gelijk uit wil wassen, zelfs zo'n spuitbus in een rare kleur kan nog weken zichtbaar blijven, vraag dus advies aan een goede kapper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt spuitbussen met haarverf in alle kleuren.
Kan je je haar zwart,bruin,rood enz.
maken.
Ik heb het zelf ook wel eens gebruikt.Je kan het gewoon weer uitwassen en het is niet slecht voor je haar.
Ik heb zo'n spuitbus voor €3 gekocht bij de Haarimport( grote drogisterij met een groot assortiment haarprodukten -zie foto)
Veel suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij blond haar is de kans groot dat er een waas van die kleur zichtbaar blijft, niet doen dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@crea
Deze heb ik aangeraden omdat hij mild is en gelijk uitwasbaar.
Mijn kleine broertje heeft deze ook wel eens gebruikt bij een verkleedfeestje.
Niet erg aardig van je zo'n reactie te plaatsen bij mijn antwoord en is nog onterecht ook dus.
Is gewoon een goede tip als je 1 dag een andere kleur wil proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die min is niet van mij, weet dit uit eigen ervaring, is goedbedoelde kritiek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@crea
Oh,oke,is goed hoor!;-)
Natuurlijk mag jij je eigen ervaring melden.
Het leek mij in eerste instantie alleen alsof je mijn antwoord slecht advies vond,en mijn ervaring ermee is goed.
En op minnen( en plussen) let ik niet,vindt ik niet belangrijk.
Ten eerste moet je wel zeker weten dat je het wil voordat je die grote stap neemt om van blonde haren naar bruine te gaan. Als je niet zeker weet of het bij je past vraag eens advies aan een kapper of aan iemand die goed is in haarverzorging! je kunt het eens proberen wie weet staat je het wel heel leuk. Als je het niet vindt bestaat er nog een keus om ze weer blond te verven. Maar als ik jou was zou ik er wel gigantisch goed over nadenken en het zeker weten voordat je er aan begint. want eigenlijk eenmaal bruin is bruin het is niet goed voor je haaar al dat geverf succe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt de uitspoelbare kleur?
hoe dan ook, de kans dat je haar een groenige gloed krijgt is aanwezig, nou is dat wel minder erg dan oranje wanneer je van donker naar blond gaat maar toch.

als je het echt mooi wilt hebben, en je wat geduld hebt kun je heel veel lowlights laten zetten. Het hoeft niet zo duur te zijn, je hebt ook zelf pakketjes met een kapje voor op je hoofd waar je haar doorheen trekt en ze geod kan verven, al is het wel handig dat een vriendin of moeder dat doet, omdat die ook de achterkant van je hoofd goed kan zien en zo.

Het geeft een leuk speels effect met wat diepte, iedereen staat het gewoon goed. je kan er nog wat andere kleuren door doen, zoals koper. het zal iedereen mooi staan.

Nou lees ik dat dat je hele vraag niet was, oeps.
De 'verf' blijft bij mijn ervaring wel eventjes in je haar zitten maar zeker als je je haar elke dag wast zal het zo weg zijn.
je kan ook heel weinig lowlights nemen om even te kijken hoe het staat, toch een beetje verandering maar toch nog je vertrouwde kleur.

Toegevoegd na 18 seconden:
succes!