Heeft iemand last-minute puisten tips?

Ik heb morgen schoolfotograaf, en nu heeft zich uitgerekend vandaag een puistje zich genesteld op m'n neus. Zijn er tips die snel en doeltreffend werken om van die puist af te komen? Of misschien iets waardoor die minder opvalt? (foundation gebruik ik neit zo graag, dat is vaker de oorzaak van puistjes geweest dan de dekking ervan)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
4.9K

Het beste antwoord

Altijd tea-treeoil in huis hebben. Bij een puistje of koortslip paar keer per dag erop smeren en de volgende dag is het weg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

als die foundation wél werkt zou ik het vlak voor de foto opbrengen en daarna meteen weer weghalen. dan heb je je instant-oplossing zelf al gevonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weigeren om op de foto te gaan, je hoeft niks. je kan ook een foto'van brad pitt meenemen en die voor je neus houden op het momant supriem. maar nogmaals ze kunnen je niet dwingen op de foto te gaan. op de klaasefoto zal het niet opvallen, en pasfoto's kan ook als de puist weg is bij een fotowinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nouja, ik was vorig jaar ziek bij de schoolfoto's en zou er nu toch wel graag opstaan..
Koop een camouflage stift met je eigen huidskleur.

Smeer er vannacht wat tandpasta op, droogt het snel van uit.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smeer voor het slapen gaan zinkzalf op de pukkel en de volgende dag is het uitgedroogd.

Succes !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand zei al dat je niet perse op de foto hoeft. Dat vind ik ook. Ik weet niet hoe belangrijk je het vindt om op de klassefoto te staan, want je kan je ook gewoon ziek melden. Over een maand komt de fotograaf terug en dan kan je nog een foto laten maken van jezelf, maar dan sta je niet op de klassefoto. Dus je moet een keuze maken...

Succes ermee! En een puist heeft iedereen wel is een keertje, maar het is heel vervelend als je die op de dag van een foto hebt, dus ik snap het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe vannacht tandpasta erop, hierdoor droogt het uit en veeg je hem morgenochtend er zo af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Franz.. wedden dat de fotograaf de foto voor je bewerkt? Hij wil z'n foto's namelijk ook graag verkopen. En snapt dondersgoed dat jij die foto met die puist niet aan je hele familie gaat slijten. Die puist is straks niet meer op de foto terug te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tandpasta erop smeren!
Een goeie dikke kwak! Zodat het een beetje gaat bijten.
Ik heb eens zo'n groene camouflagestift voor couperose gekocht bij de HEMA.
Werkte erg goed voor van die rode ondergrondse pukkels hahaha.
Het rode van de puist is echt helemaal verdwenen, daarna wel even wat poeder opdoen!