Kan je een haartrimmer als baardtrimmer gebruiken?

Het is een Philips Trimmer Qc5130/15 (http://www.bcc.nl/product/philips-qc5130-15?utm_campaign=feed&utm_medium=feed&utm_source=tradetracker&_$ja=tsid:30168|prd:tradetracker&utm_content=Philips%20QC5130/15) Hij kan maximaal 21 mm, maar er staat dat hij alleen voor je hoofd bedoeld is. Maar wat is nou eigenlijk het verschil? Dank u.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel hoor, alleen krijg je dan geen goed en precies resultaat.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
het verschil is de minimum afstand, die is voor baardtrimmers kleiner

Antwoorden (3)

Deze niet.
Philips heeft wel goede baard en haar trimmers.
De Philips Multigroom heb ik zelf ook en bevalt mij heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe duur was die dan als ik het vragen mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adviesprijs € 70,00
ING € 35,.. +3500 Rentepunten.
+ € 6,95 Adm & verzendkosten
Kan makkelijk.
Ik heb zelf een vrijwel identieke, waarvan ik het nummer nu even niet uit mijn hoofd weet.
Met bijv 3 mm krijg je best een leuke baard...
(ok, ik kon via de link niet vinden wat de minimale afstand was; moet ie dus wel 3 of 5 mm aankunnen....)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoofdhaar is iets anders als gezichtshaar, zal je deze gebruiken dan zal de levensduur aanzienlijk verminderen, of hij loopt vast :P