hoe krijg ik steiler haar?

hoe krijg ik steiler haar zonder stijltang?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet????

Het beste antwoord

Ik heb van mezelf een beetje een slag in mijn haar en gebruikte elke dag de steiltang. Daar wilde ik vanaf omdat het niet erg goed voor m'n haar is. Toen ben ik gliss kurt shampoo gaan gebruiken in combinatie met de conditioner. Het gaat om de zwarte flessen, die redelijk nieuw zijn. Mijn haar word daar erg zacht en erg steil van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (3)

je kunt het ook bij de kapper laten stijlen is ook niet best voor je haar, maar dan ben je wel voor weken klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt er een beetje aan heb je gewoon slag in je haar dan kan je dit idd heel goed doen zoals in het antwoord hierboven.heb je weerbarstige en/of onhandelbare krullenkop of mischien wel kroeshaar.dan kun je het beste naar een afro kapper gaan.deze zijn gespecialiseerd in traigtenen van zulk haar en kunnen je ook heel goed informeren hierover.straighten is eigenlijk het omgekeerde van permanenten dus dat is wel meteen blijvend zon 2a 3 maand,.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heb je nodig?
- De steilborstel
- Een föhn
- Haarlak

In de bron staat hoe je het moet gebruiken enzovoort enzovoort. Hopelijkheb je er wat aan en succes met stylen!