Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik zo'n shirt met een wolf erop krijgen?

Een hele goede vriendin wordt zestien en ze weet totaal niet wat ze moet vragen. Ik weet toevallig dat ze heel graag een trui met een wolf erop wil, maar dat ze er geen geld voor heeft omdat die nogal duur zijn. Nu willen een andere vriendin en ik hem samen voor haar kopen. Maar ik heb geen idee waar je zo'n ding kan kopen? Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk dat je zo'n shirt zeker bij de Large kunt kopen. Dat is een catalogus waaruit jekunt bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je zoiets?
zoniet dan even verder googlen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Kijk eens of er bij jouw, of een plaats bij jouw in de buurt, waar een braderie is. Nu zijner veel in deze vakantie periode. Vaak is daar een kraampje van Mexicanen, die hebben truien, t shirts en jacks met wolven er op.
succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je in de buurt woont bij Beverwijk maar daar op de zwarte markt heb je ze denk ik wel.
Ik heb ze ook vaak gezien op braderieen, markten en Pasar malams (Indische markten).
En anders misschien bij Aziatisch achtige winkels waar ze kleding verkopen.
In Amsteram heb ik ze ook regelmatig op de Nieuwe Dijk zien hangen.
Wellicht verkopen ze, ze ook bij sommige toeristen winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding