Waar kan je nog een nieuwe hoge taillebroek kopen?

Ik zie er wel veel op marktplaatssites of soortgelijke sites, maar ik wil graag een nieuwe. Waar kan ik die nu nog kopen (aangezien ze 'uit' zijn)?

http://img.2dehands.be/f/normal/60525865-hoge-taille-broek-maat-38.jpg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (6)

bonprix bijv

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.beslist.nl/mode/broeken_mode?query=Hoge%20taille&noshopsearch=1
en hier via Beslist een overzicht waar nog meer en voor welke prijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet helemaal waar wat je schrijft, het is juist net weer in aan het komen! Je kunt ze echt op redelijk veel plekken alweer vinden.

Toegevoegd na 36 seconden:
Maar dat wel de wat modernere varianten he, niet die oude trutmodellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet zeker maar misschien bij M&S of bij de wat betere damesmodezaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uuuhhhh ze zijn echt niet uit hoor!al ligt het er wel aan wat voor soort je zoekt:pantalon model,jeans,katoen,want dat zal wel schelen wat je nog kunt krijgen....je hebt een aantal merken die vaak kiezen voor ook wat hogere broeken omdat dat gewoon hun stijl is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Miss Etam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een maand of wat geleden bij C&A een hoge taillebroek gekocht.