Hoe lang doe je met een parfumflesje van 15 ml?

Ik heb net een parfumflesje van 15 ml gekocht en ben benieuwd hoe lang ik daar mee kan doen. Ik spuit er elke dag 4 keer mee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
11.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarom zo veel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet 4 x daags, 1 spuitje op me pols en 3 in me hals :XD:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pffff, ik heb laatst 2 flesjes gekocht, een van 90 ml en een van 50 ml.. Nou, net een maand over gedaan.. En de reden is, Na een uurtje, RUIK IK HET NIET!! Is dit normaal dat je het zelf niet ruikt? Wat volgens anderen niet zo is, iedereen ruikt het behalve ik.. Het zijn ook originele parfums van ici paris.. Sorry, volgens mij is het vraag op vraag geworden :))

Het beste antwoord

Als 1 keer spuiten o,1 ml is. doe je er 150 keer mee en dat zijn 150/4=37,5 dagen, als 0,2 ml dan 18,75 dagen
maar, maar..... dat pompje.... als je er met een hoge snelheid drukt komt er meer uit .dusss..maar ervaring maakt kennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (2)

je zal wel eau de toilette bedoelen, want echte parfum gebruik je 1 druppel per dag, met jouw flesje 1 a 2 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het flesje kun je,mits je voorzichtig bent, jaren doen.
Met de inhoud,zul met jouw frequentie van spuiten hoogstens een dag of 10 doen. Ben alleen bang,dat je verschrikkelijk gaat stinken van 4x daags parfum spuiten!