Wat is nut van merken van kinderkleding als er niemand op kijkt ?

Maandag zijn de scholen begonnen dus heb mijn (5 jaar) dochters jas gemerkt met een zilveren labeltje met haar naam erop aan haar rits sluiting. Daarnaast dat ik haar naam in binnenkant gezet. Het Labeltje was in een vorm van een beertje en groot dus valt lekker op en de letters in het zwart.

Bij het naar huis gaan jawel heeft iemand haar jas meegenomen en een soort gelijke jas laten hangen. Duidelijk dat die jas geen beertje had alleen een koortje en alleen een uitgelopen vlek wat ooit een naam moest voorstellen aan de binnenkant.

Ik denk die moeder of vader moet het toch gezien en gevoelt hebben want je doet de rits dicht met de sluiting waar het beertje aanzit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je vraag dan? Iemand heeft zich vergist!! Het gebeurt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan gebeuren, mijn zoon kwam eens zonder fiets uit school, die was weg, wél stond er nog een andere fiets die erg op zijn fiets leek, maar het toch duidelijk niet was.
Kindje had zich vergist, sleuteltje paste niet, maar hij dacht toch echt dat het zijn fiets was,hij had zelfs al zijn opa zover gekregen om een nieuw slot op de fiets te zetten (dit gebeurde tussen de middag)
We hebben er smakelijk om gelachen. Die jas komt wel weer terecht.

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat het kind de jas zelf heeft aangetrokken en dat er bij thuiskomst pas is opgemerkt dat het toch de verkeerde jas was. Ik zou morgen eens kijken wie met zo een zelfde jas rondloopt en anders even vragen bij de juf. Vergissen is menselijk en waarschijnlijk niet met opzet gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me voor met dit antwoord Kathlyn! + van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord Kathlyn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je carsch ;-)
Het nut?
Het is natuurlijk super cool om kleding met je eigen naam er in te hebben!!
Daarnaast heeft moeder het er met liefde in gemaakt en dat is ook wat waard.
Bovendien denk ik dat het in heel veel gevallen ook goed gaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal vast niet met opzet zijn gedaan. Het nut van het labeltje is natuurlijk dat jij kunt aantonen dat de jas van je dochter is, als de jas weer op school verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo boos! De jas komt heus wel terecht en het heeft wel nut, nu kun je laten zien dat de jas idd gerolen is anders moet je dat maar weer zien te bewijzen.

Wellicht heeft het andere kind zelf de jas aangetrokken, zonder dat d'r moeder het heeft gechecked. Maar maak je borst maar nat, want dit soort dingen gebeuren nu eenmaal vaker.