waar kan ik g-star, diesel enz. broeken kopen met maat 164?

ik woon in limburg

Toegevoegd na 2 minuten:
prijs liever niet boven 65 euro
cars jeans, esprit kan ook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom wil je al die merken? je hoeft geen merkkleding te dragen om erbij te horen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ amber daar gaat het niet om vind het gewoon mooi maar duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens shoppen??

Antwoorden (2)

ga eens een leuk dagje naar beverwijk (de zwarte markt) wellicht hebben ze daar voor onder de 65.

broeken van die merken zijn na mijn wete nog niet onder de 65 euro gekomen. wellicht cars jeans wel en die kun je bij de betere jeans winkel kopen bij jou in de buurt.
( http://www.jeanscentre.nl/index.php?option=com_mtree&task=listcats&cat_id=160&Itemid=62 ) hier hebben ze cars jeans.

maar meestal heb ik zelf dat ik toch altijd een duurdere eruit weet te pakken, je moet gewoon geluk hebben (bijvoorbeeld als er uitverkoop is.)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Janssen-Noy in Sevenum. Daar is een speciale Junior winkel met heel veel kleding in maat 164.
Op http://www.jansen-noy.nl/ vind je meer informatie.
Ik weet niet waar je precies in Limburg woont, maar Sevenum ligt in Noord-Limburg.

Toegevoegd na 35 seconden:
Trouwens, als je er snel bij bent, er is daar nu opruiming!