Leuke schoenen voor brede vier en hoge wreef

Ik ben op zoek naar zulke schoenen omdat uk helaas monster Ieren heb, maar kan alleen maar 'bejaardenschoenen' vinden. Ik ben 29 en wil er graag wat 'jonger' bijlopen. Iemand tips? Bedankt alvast!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WAt is een brede vier en wat zijn monster Ieren???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi! Voet...(en) fijn die automatische spellingcheck :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
man of vrouw?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrouw volgens mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep vrouw, die kunnen ook niet spellen die vrouwen...:-)
(Eén die netjes naar t werk moet)

Antwoorden (4)

All Stars kun je bijna altijd wel aan en ze zijn verkrijgbaar in allerlei motieven en kleuren dus er zal vast wel iets voor je bijzitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is zo maar vergat te schrijven dat ik er voor mijn werk netjes bij moet lopen. Toch bedankt!
Vans met de witte dikke zool, die wat je in alle kleuren kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan inderdaad heel lastig zijn. Ik zou zeggen kijk eens bij een betere schoenenzaak. Sommigen zijn zelfs gespecialiseerd in brede voeten.

Deze online winkel heeft bv ook wel een leuk aanbod! http://www.vamos-schoenen.nl/Damesschoenen.gi0000020000.0.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook moeite met schoenen kopen ivm steunzolen, moet dus ook brede schoenen met hoge wreef hebben. Gabor is een fijn merk, maar gek genoeg slaag ik tegenwoordig ook bij Van Haren en dat voor een leuk prijsje!