Hoevaak kan je sprayen met 50ml parfum?

Ik ben niet zo goed in wiskunde enzo. Ik was benieuwd of ik beter 100ml parfum of 50ml kan kopen en hoelnag ik daar mee zou doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Antwoorden (3)

Met 100ml vaker dan met 50ml.

Het is heel erg afhankelijk van het parfum hoe vak je ermee kan sprayen. Goedkopere 'namaak' parfums kunnen wel .75ml per spray verbruiken: uitgaande van 0.50 ml per spray kan je 100 keer sprayen met een 50ml flesje, oftewel: zo'n 15 weken lang gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovendien is het doorgaans voordeliger om grotere verpakkingen te kopen. de prijs per milliliter is lager.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er ook een beetje aan hoeveel en hoevaak je het geurtje op doet. Ik heb 3 geurtjes staan, en met een fles van 50 ml doe ik wel minstens 7 maanden voordat ik een nieuwe ga kopen.