Het schijnt weer mode te worden, dus ik denk dat je ze snel weer in veel winkels vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij Large, Britain en, vast nog wel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een winkel met vintage kleding.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niks van gezien, waar is je bron?
Een collega van mij (vrouw) haalt ze bij de H&M.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de hema, maar ik weet noet of ze ook voor volwassenen hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de new age winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens kijken op MP. De keuze is enorm.
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?stop_force_description_search=1&from_searchbox_advanced=1&q=broek+met+wijde+pijpen&g=621&qsf=0&postcode=7122&distance=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
London, een winkel met alternatieve kleding heeft ze ook nog. Ik weet alleen niet of die door heel nederland zit!