Grijze joggingbroek met hoge boort onderaan. waar te vinden?

Ik ben al lang opzoek naar een grijze joggingbroek. vaak zijn ze genoeg te vinden. maar zonder boort onderaan of wel met boort maar een kleine elastieken boort. ik zoek eigenlijk juist een broek met een wat hogere boort onderaan die wat beter afsluit waardoor de broek niet zo gaat hangen. En als het kan ook zonder tekst en poes pas erop. Ik hoop dat jullie weten wat ik in gedachte heb.

Mijn vraag. waar is dit te krijgen? ik woon zelf in de buurt van Doetinchem (achterhoek), iemand enig idee waar in de buurt exact zoiets te krijgen is?

bewust niet via internet omdat ik vaak tussen 2 maten in schommel.

BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Je zou het bij de scapino ofzo moeten kunnen vinden . of andere sportwinkels. Sucses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de bristol, verschillende kleuren en niet duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt. Ik was zelf ook een tijdje geleden opzoek naar een mooie joggingbroek, niet zo'n slobberding.
Ik heb er uiteindelijk een gevonden in de ' America Today '.
Die winkel is ook in Doetinchem: Hamburgerstraat 10
7001 AK Doetinchem.
Ik geloof dat de joggingbroeken nooit uit de winkel verdwijnen, want ik zie ze altijd liggen als ik daar ben. Tot zover ik weet, hebben ze o.a. de kleuren donkergrijs, lichtgrijs en donkerblauw. Hij kost iets van 30 euro, niet heel goedkoop, maar het is een goede kwaliteit.
Succes ermee in elk geval!

Ik heb op internet een foto gevonden van iemand:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kocht de mijne bij Perry Sport