Waar koop ik laarzen?

Ik heb smalle voeten maar stevige kuiten en een gewone laars past me nooit; ik weet wel een speciaalzaak maar daar betaal je dubbel zoveel als voor een gewoon paar laarzen.. wie weet nog adresjes, liefst in Brabant of eventueel online, die me betaalbare passende laarzen kunnen leveren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag, deze ga ik volgen. Zelf ben ik ook bedeeld met een smal maatje 36 en gezonde Hollandse kuiten.

Het beste antwoord

Het merk Jaris verkoopt schoenen en laarzen die speciaal voor probleemvoeten en kuiten zijn gemaakt!
De betere schoenwinkel heeft dat merk.
Verder koop ik regelmatig laarzen bij Neckermann, die hebben speciale kuitmaten en je kunt ze thuis lekker op je gemak passen en eventueel weer terugsturen.
Succes ermee, ik moest ook lang zoeken maar met deze 2 opties is het me afgelopen jaar gelukt een aantal leuke paren te scoren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

schoenenwinkel

Toegevoegd na 12 uur:
of scapino
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Schoenenreus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HELIOFORM heeft laarzen in verschillende kuit maten van S tot en met XXL... Dus daar ga je denk ik zeker slagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duoboots.nl, niet goedkoop maar wel kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de boerenbond