Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar koop ik laarzen?

Ik heb smalle voeten maar stevige kuiten en een gewone laars past me nooit; ik weet wel een speciaalzaak maar daar betaal je dubbel zoveel als voor een gewoon paar laarzen.. wie weet nog adresjes, liefst in Brabant of eventueel online, die me betaalbare passende laarzen kunnen leveren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
761
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag, deze ga ik volgen. Zelf ben ik ook bedeeld met een smal maatje 36 en gezonde Hollandse kuiten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het merk Jaris verkoopt schoenen en laarzen die speciaal voor probleemvoeten en kuiten zijn gemaakt!
De betere schoenwinkel heeft dat merk.
Verder koop ik regelmatig laarzen bij Neckermann, die hebben speciale kuitmaten en je kunt ze thuis lekker op je gemak passen en eventueel weer terugsturen.
Succes ermee, ik moest ook lang zoeken maar met deze 2 opties is het me afgelopen jaar gelukt een aantal leuke paren te scoren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

schoenenwinkel

Toegevoegd na 12 uur:
of scapino
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Schoenenreus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HELIOFORM heeft laarzen in verschillende kuit maten van S tot en met XXL... Dus daar ga je denk ik zeker slagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duoboots.nl, niet goedkoop maar wel kwaliteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de boerenbond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding