welke schoenen passen bij dit jurkje?

ik heb een jurkje gekocht wat ik nooit doe maar deze vond ik toch wel leuk. maar welke schoenen moet ik er onder? lage gympen en hakken lijken allebei wel leuk maar ja zoveel keus... iemand toevallig leuke opties?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (5)

Zwarte schoenen met een hoge hak past goed.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rode pumps
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij zo'n jurkje kan eigenlijk alles, maar het ligt ook heel erg aan de gelegenheid natuurlijk. Voor een feestje zijn pumps natuurlijk ook heel leuk maar voor gewoon vind ik persoonlijk de adidas superstar ook erg leuk
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erg mooi jurkje; mijn complimenten voor je smaak. Het ligt er nu aan waarvoor je dat jurkje aantrekt. Ga je ermee naar een feest, stappen met je vrienden en vriendinnen, iets officieels, kerstdiner, nieuwjaarsviering, of wat? Rood is altijd goed bij zwart maar dat is al gezegd. Als je gaat stappen met je vrienden zou je er ook hoge laarzen bij kunnen aantrekken, liefst met hak, zwarte of een mooie kleur waar je dan je tas en sieraden bij aanpast.
8 jaar geleden
Dit is de LBD =de 'little black dress' en iedereen zou er een moeten hebben ;-)

Dit is een jurkje dat je nu echt met allerlei accessoires kunt stylen. Je kunt uiteraard altijd een simpele lage- of hooggehakte pump in simpel zwart nemen, maar het is ook leuk om er bijv. een fel gekleurde ketting,armband en oorhangers bij te dragen en de schoenen in deze kleur terug te laten komen, denk aan fel pink, turcoise, geel, groen enz. of neem decentere kleuren als zacht lila, vanille, ecru enz.

De stijl die jij hebt uitgekozen is meer de cocktail stijl. Je kunt het jurkje dan uitstekend dragen bij een feestelijke gelegenheid en draag er dan bijv. een sjieke pump bij in zilvergrijs, gecombineerd met zilveren sieraden, of een mooie zilverkleurige ceintuur. Wil je het iets sportiever, draag er dan een leuke langere blouse over, evtl. een ceintuur over de blouse of een leuke losse trui of jasje. De schoenen kunnen dan ook sportieve sneakers zijn of ballerina's. De kleur kan ook gewoon zwart zijn of in een kleur die in het jasje, blouse ceintuur terug komt. Ook een enkellaarsje kan er leuk uitzien, zolang het maar geen grof model met plompe hak/dikke zool heeft.
Een sandaletmodel zoals http://www.hm.com/nl/product/45340?article=45340-A is ook altijd een goede optie.

Heel veel keus heb je dus...doe eens inspiratie op door te googelen op 'little black dress' en je krijgt vast heel veel ideeën.
amc