Een schoonheidsfoutje

Goedeavond iedereen, heb na het scheren een soort van heuveltje op mijn gezicht. Het is niet een puist maar gewoon huid. Ik moet vanavond uit en ben van plan de liefde van mijn leven te vinden vanavond. Dus hoe krijg ik het weg, nog tips?

Alvast heel erg bedankt van mij en mijn aanstaande bruid!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
12 jaar geleden
Kom op zeg, je schrikt alleen maar mannen af als je op die manier denkt. En die gaan echt niet een miniscuul bultje zien hoor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka: volgen mij is patjuhhh een man! Anders schrikt ze zeker mannen af als ze haar 'gezicht' voor het stappen heeft moeten scheren ;-)
Ritsuka
12 jaar geleden
ow ja, niet goed gelezen :P
Maar ook vrouwen gaan daar echt niet over vallen hoor. Iedereen heeft wel eens een pukkeltje of een wondje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En is ze nog gebleven ondanks die pukkel?

Antwoorden (6)

ben gewoon jezelf is het zo storend dat bultje????
je zegt zelf het is huid dus ga zo zo als je echt bent
eens aan de make up dan kan je het dus steeds gaan gebruiken he
en mocht het zo storend zijn zou ik het overwegen-om het wegtelaten halen

veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is net gebeurd ik hoef niet open gesneden te worden ofzo!! Ik dacht miss heb iemand een wonder zalfje of een geheim recept!
Hey Patjuhhh, vaak is zo'n bultje voor de eigenaar een enorme berg. Terwijl het de omgeving niet opvalt. Een tip: ga er niet in knijpen!

Vwb je toekomstige vrouw: die vind je fantastisch zoals je bent!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is weinig aan te doen.
Tip (blijf zoals je bent)
Iemand die interesse in jou heeft neemt je zo als je bent ook met je heuveltje.
En vergeet niet schoonheid vergaat.
Succes
12 jaar geleden
een haarzakje die zit te klieren, krijg je niet 1 2 3 weg, je zult hem mee moeten nemen op stap,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja niks doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
perfecte openingszin, hej! ik deed mn best om me glad te scheren voor je, maar ik faalde, misschien wil je bij me blijven om af te wachten hoe het geneest? dan bied ik je ondertussen ff een drankje aan