Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iemand haar tips voor mij?

Ik ben 14 jaar en ''obsessed'' door mijn haar, het moet altijd goed zitten. Maar het word al snel vet en niet meer echt goed stijl, als ik mijn haren was fohn ik het daarna gelijk en haal de stijltang erdoor, en dan vindt ik mijn haar perfect, de volgende ochtend stijl ik het ook en zit het weer perfect, maar als ik op school ben, is alles weer gekruld en loop van de dag is me haar al helemaal vet.. iemand tips voor mij? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
793

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wat je vette haar betreft; ik heb dat gehad toen ik mn hoogblonde kleur liet uitgroeien. Ik kocht toen "langdurig fris" van Guhl. Dat is een iets duurdere shampoo maar je hoeft er echt maar heeeeeel weinig van te gebruiken. Mijn haar bleef toen toch wel drie dagen niet vet en beter te stylen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens om een special serum voor stijlhaar te kopen.
Bijvoorbeeld van Chi. Kan je bij de kapper kopen en werkt heel goed!
En misschien je haar om de dag wassen?
Dan word het minder snel vet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droogshampoos worden steeds populairder, vooral omdat een droogshampoo het teveel aan geproduceerd vet in het haar absorbeert. Daardoor kun je af en toe het wassen van je haar eens een dagje uit stellen. Maar een droogshampoo kan nog meer, het geeft je haar bijvoorbeeld ook meer volume, handig voor het stylen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent obsessed door je haar dat is misschien de reden dat jou haar zo gauw vet is.
Het is verzadigd als het ware.
Tip wat minder spul in je haar en misschien maar 2 keer per week wassen.
Gun je haar rust dan komt het weer goed.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding