bij welke winkel zijn all stars het goedkoopste ?

Toegevoegd na 1 uur:
de effen all stars

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Bij de kringloopwinkel, als je geluk hebt dat er een paar staat in je maat.

Voor de rest is het een merkartikel met een vrij vaste adviesprijs. Soms worden er partijen oudere modellen (hoewel, het model verandert nooit, maar de stofjes en kleuren) aangeboden door goedkopere winkelketens onder de normale prijs, maar nieuwe modellen ontlopen elkaar niet veel. Afhankelijk van het design zijn ze overal om en rond de zestig euro.

Om precies te weten waar 'ze' het goedkoopst zijn, zou je precies moeten weten welk model / design je wilt hebben, want ook dat wil nog wel eens per winkel verschillen. Maar nogmaals ; veel ontlopen ze elkaar niet.

Bedenk bij internetbestellingen dat er in de regel nog verzendkosten bovenop komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de Zwarte Markt in Beverwijk zijn ze € 39,95