Dragen mensen deze tijd nog ooglapjes voor hun plezier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (11)

Vast wel! Mensen doen/dragen wel gekkere dingen voor hun plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso tijdens carnaval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms....! Opvallen kan bij hen misschien plezier opleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op verkleedparties / themafeesten
verkleed als piraat bv gebeurd dat bv voorde lol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker!
afgelopen zondag ben ik bij castlefest geweest, het grote verkleedfestijn voor jong en oud, en ik heb diverse ooglapjes gezien, en nog veel gekkere dingen :)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh Rieneke, wat leuk, ga jij daar ook altijd heen?
Ik ben dit jaar niet geweest, maar vind het castelfest echt helemaal geweldig! (En de elf fantasy fair en midwinter fair die daarop lijken ook trouwens)
Ik verkleed me graag.
Rieneke1
12 jaar geleden
ja hoor, dat sla ik niet over, net zo min als keltfest.
was weer puur genieten, en het weer werkte ook nog mee.
je komt ogen tekort he? :)
sommigen dragen figuurlijk ooglapjes voor hun plezier, omdat ze bepaalde zaken niet willen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL!
heel soms maar dan moet het wel op grappige gelegen heden zijn anders zauw het er een pbeetje raar uit zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker wel! Soms zelfs 2 tegelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL!
Ja, tijdens de bovenstaande gezellige feesten en partijen. Daar buiten niet lijkt me. Kleine kinderen moeten ze soms dragen om een lui oog te corrigeren, maar dat vinden ze niet leuk.
Je kunt met 1 oog namelijk moeilijk diepte zien. En dat is, met name in het verkeer, verdraaid lastig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was een keer op de markt, bij een fruit-kraam en toen stond er een man naast me (samen met een vrouw, in een rolstoel) en die man droeg een ooglapje, terwijl het niet op een verkleedfeest was. Was wel al drie jaar terug...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hij zal het dan ook niet voor zijn plezier hebben gedragen. Vaak doet men het omdat er nog operaties nodig zijn, om niemand te laten schrikken....
Nee gewoon niet dat doe je niet in 2011 alleen op carnaval ofso maaar anders niet. je gaat aangestaart worden en uitgelachen