ik heb een zippo gekocht alleen het lontje is kort en bijna op, is het mogelijk om nieuwe lontjes te kopen en zo ja hoe breng je die aan?

Het is een echte zippo en dus best duur en ik heb het geld er biet voor om telkens als mijn lontje op is een nieuwe zippo te kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (3)

De betere sigarenboer heeft ze gewoon op voorraad. Een doosje lontjes kost tegen de1,50.
Eventueel zijn ze ook op Internet wel te bestellen, net als de vuursteentjes die je ook regelmatig zult nodig hebben.

Gewoon aansteker (als die leeg is liefst) open trekken, wattenvulling er uit, nieuw lont er doorsteken, wattenvulling terug er in , bijvullen, klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kan je bij de Primera kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke tabakswinkel verkoopt de zippo lontjes, net als de zippo vuurseentjes en je kan zelfs nieuwe watten daar kopen voor je zippo. Toevallig heb ik mijn oude zippo voor de kerst weer uit de kast gehaald. Eindeloos en onverwoestbare aansteker die het zelfs na 8 jaar niet te zijn gebruikt weer gewoon goed doet. Het is gewoon een aanseker voor het leven!