Waar kun je goedkope vochtige wegwerp washandjes kopen?

Niet voor baby's , maar voor volwassen.

Ik kan ze namelijk nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.1K

Antwoorden (6)

Volgensmij wibra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze vinden bij een thuiszorgwinkel. Maar ook bij de Kruidvat zijn ze wel te vinden.
Overigens, een vochtige washand voor baby's kun je ook wel gebruiken bij volwassenen, het geurtje is alleen misschien niet prettig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze bij de kruidvat gekocht. Zal ze er even bijpakken. Er staat gewoon op: Vochtige Washandjes (van Kruidvat huismerk). Als je er gewoon naar vraagt in een drogisterij, zullen ze het vast wel hebben. In dit geval had kruidvat het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Action heeft vochtige wegwerpwashandjes, en ook bij de DIO-drogist zijn ze verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Action heb ik ze niet gezien, waar liggen ze dan ?
Niet bij de verzorgingsproducten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien even vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens de website van Action zijn ze niet meer verkrijgbaar. (Voor de vakantie heb ik ze nog gekocht in Amsterdam-zuid)
Action inderdaad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DA heeft ze ook