Hoe gaan mijn pukkels weg ?

Hallo,
ik ben een meisje van 13 jaar en heb al vanaf dat ik negen jaar ben pukkels. Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg maar de laatste tijd vind ik het tog niet meer zo leuk.
Ik smeer er wel tandpasta op maar ik heb het gevoel dat er dan meer komen. Wie weet een betere oplossing ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Ik gebruik sinds kort African Black Soap. Wat een wondermiddel van moeder natuur! Mijn huid is altijd drama. Droge plekken met schilfers, veel puistjes, grove poriën. Na de Black Soap een weekje gebruikt te hebben is mijn huid zó rustig en egaal, mooie gloed etc. Echt een wondermiddel!

Wat zit er in African Black Soap? Zeep bestaat uit verzeepte oliën, in dit geval is dat palm olie en sheabutter. In plaats van natriumhydroxide (dat is nodig om het verzepingsproces op gang te laten komen) wordt er gebruikt gemaakt van as. De as van onze ABS wordt verkregen door cacaoboon schillen te roosteren. Er komen dus totaal geen chemische behandelingen- of ingrediënten aan te pas, alles wordt bereid op originele authentieke wijze.

Werking
De zeep heeft een positieve werking op allerlei huidproblemen zoals,
- acné,
- puistjes, mee-eters,
- huiduitslag, huidirritaties,
- psoriasis,
- een droge eczeem,
- hoofdhuid irritaties,
- verminderen van rimpels
- de poriën te verkleinen,
- onzuiverheden in de huid worden kleiner en als ze komen blijven ze kleiner en zijn snel
weer weg,
- zorgt voor een gladde, zachte huid,

Ik heb het hier besteld:
http://www.vitaecare.nl/index.php?act=viewProd&productId=149

Echt, probeer dit eens! Het is goedkoop en héél erg fijn! Ik wil het iedereen aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan je ouders of je voor één keertje naar de schoonheidspecialiste mag. Die kan je uitgebreide info geven over je huid, wat die nodig heeft en hoe je jou specifieke huid het beste kan verzorgen. Het kost wat maar je hebt er vaak echt wat aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dr van der Hoog, heeft een goede serie tegen de acnehuid, reinigen is het belangrijkste, 's ochtends en 's avonds lotion en 's avonds ook milk, verder een dagcreme en eventueel een scrub. Laat het je duidelijk uitleggen in de drogisterij, ga naar DA of Etos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je gezicht in ieder geval iedere ochtend en avond reinigen een keer in de week scruben en eens antispot gel dat help ook mocht je dat niet hebben kan je ook tandpasta gebruiken dat helpt de pukkeltjes uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je huis zowiezo goed schoon houden, dat is heel belangrijk! Je kan in drogisterijen ofzo kijken naar een gel/tonic en een dag/nachtcreme.. Met gel/tonic moet je wel geduld hebben, het is natuurlijk niet zo dat je al na een week verschil ziet! Verder kan je ook kijken om 1x per week je huid een maskertje nemen dat goed is voor je puistjes (hydraterend)
Soms (ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is) is het niet slim om te scrubben, want aan mij is verteld dat je dan de bacterien enzo alleen maar verspreid, en dat is juist niet de bedoeling..
En als je foundation gebruikt is het slim een hydraterende te gebruiken! Veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi! Tandpasta is echt niet goed! Het is zelfs slecht voor je. Je zorgt er namelijk voor dat er nog meer ontstekingen komen. Je moet zorgen dat je huid goed gereinigd is en er vervolgens wat opsmeren dat je puistjes verwijdert. Ik Gebruik de cleansing wash en de clarifying gel mild van 2improve. Bij mij heeft het geholpen. Je kan ze ook vragen stellen en je krijgt binnen een dag antwoord. Sterkte meid!