Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mijn schoenen mooi en welke kleren moe ik aan op de eerste dag van de middelbare?

Ik heb eigenlijk 2 vragen, hoe maak ik mijn hoge nikes schoon ze zijn van leer en stof met welke huishoudelijke spullen kan ik dat schoon maken en ik ga naar de middelbare en welk kleren moet ik aan op de eerste dag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
535

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Antwoord op de 2e vraag; maak je niet druk, doe gewoon kleren aan die je zelf mooi vindt en die lekker zitten. De week erna weet echt niemamd meer wat jij de eerste dag aanhad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleding waar jij je goed in voelt! Mensen onthouden misschien niet wàt je aanhad, maar ze onthouden wel of jij er ontspannen of juist onzeker bijliep! Er bestaat maar 1 perfecte outfit voor je eerste dag en dat zijn jouw eigen favoriete kleren, want daar voel jij je het beste in!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ohja die nikes kun je schoonmaken met warm water en groene zeep..schuursponsje voor het stoffen gedeelte en een zachte doek voor het leer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schoenen krijg je weer als nieuw, door een kunstgebit reinigingstablet (bijv. steradent) op te lossen in een half glas warm water en het bruisende spul met een doekje op je schoen aanbrengen, daarna met het doekje schoonwrijven.
En dan je kleding, iets waar jij je prettig in voelt, de meeste kinderen komen gewoon in spijkerbroek met t-shirt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou je kleding zo neutraal mogelijk houden.
Als jij je lekker voelt in, bijv. een rode geruite broek met een gestreept shirt erop, kan je dat natuurlijk gewoon dragen op de eerste dag.

Maar ik zou dan toch eerder voor een spijkerbroek met (uni) shirt gaan ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou gewoon comfortabele kleding aan doen, en niet gaan overdrijven met alleen maar merkkleding (omdat je misschien denkt dat het stoer gevonden wordt of opvalt, maar daardoor kunnen ze je ook een wanna-be gaan vinden). Gewoon normale kleding aan doen. Alles komt goed hoor :)
Met die nikes kan ik je niet helpen, zijn vast wel mensen die daarover gereageerd hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding